Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Commerciale Impianti Di Sicurezza

Categoria: Commerciale/VenditeLuogo di lavoro: FIRENZEOrienta spa- società benefit, filiale di Firenze, ricerca per azienda cliente specializzata nella proge...


Orienta - Toscana

Pubblicato 14 days ago

Agente Di Vendita

Area Funzionale: Altro / Operai / Artigiani / MeccaniciRetribuzione: non specificatoTipologia: Offerta di lavoroContratto: Assunzione a tempo determinatoSett...


Il Quadrifoglio Pluriservice - Toscana

Pubblicato 14 days ago

Addetto/A Alla Cassa

Descrizione dell'aziendaMETRO è un'azienda internazionale leader nel commercio all'ingrosso nel settore HoReCa, specializzata nel servire le esigenze di albe...


Metro Italia - Toscana

Pubblicato 14 days ago

Agenti Plurimandatari - Italia

Dailywork è un'agenzia per il lavoro specializzata nella ricerca, selezione e formazione delle risorse umane, regolarmente accreditata. Siamo partner per le ...


Daily Work Bv - Toscana

Pubblicato 14 days ago

Stock & Sales Administrator - Florence

Dettagli della offerta

Do you match this profile? Strong interpersonal and communication skills Previous administrative experience in luxury retail or hospitality Previous experience in dealing with aftersales process, repair booking, coordination between clients and CS teams Previous experience with banking/invoicing Excellent interpersonal and communication skills are required Strong attention to detail with the ability to handle multiple tasks simultaneously and with precision Self-Starter with Team-Player approach Previous SAP experience is a plus If so, apply for this job! What do we expect from you? You will monitor the daily and monthly sales report You will be responsible for audits and inventories preparations You will monitor the stock counts and transfers between boutiques You will process, follow-up and update the Sales Associates on retail CCLs, Special Orders statuses and back to back orders You will help preparing photoshoots along with PR team You will process shipments (MIB, exports, etc.) and related follow up paper works You will manage daily banking and invoicing You will support the boutique with After Sales activities You will train the team regarding procedures and Maison policies More than a job… it's an experience! By joining the Maison, you are joining a team in which professional development is one of our main focuses. The recruitment process: Apply online If your profile matches our search, you will be contacted by our HR team for an interview. Otherwise, you will receive an email to inform you that your application has not been successful. You will meet with the Talent Team, the Retail Manager and the HR Manager #J-18808-Ljbffr


Salario Nominale: Da concordare

Risorsa: Grabsjobs_Co

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Built at: 2024-11-10T12:51:36.140Z