Stock Keeper Part Time Firenze

Dettagli della offerta

Presentazione dell'azienda
TWINSET was established in Carpi (Modena) in 1987.
The collections, which initially focused on sophisticated knitwear, expanded over the years to offer, through apparel and accessories, a total look for women and girls.
Today, the timeless and romantically feminine taste of the brand is found in all of its lines:
from Twinset Milano main collection to My Twin Twinset dedicated to denimwear and casualwear for women, U&B TWINSET for travel underwear and beachwear collection and the girl collections too.
The company was acquired by Carlyle Group through a leverage buy-out in July 2012.
In July 2015, with the aim of further expanding the business internationally, the company underwent a managerial reorganization and equity restructuring, with the appointment of Alessandro Varisco as CEO.
Today, the equity structure of TWINSET is 100% owned by Carlyle Group.
TWINSET now has important office locations.
Headquarter and production plant are in Carpi (Modena), in a futuristic architectural complex of 16 thousand square meters.
Meanwhile, offices and showroom are in Milan in Piazza Oberdan 2A and Via Sirtori 32, both strategic downtown locations.
With the introduction of the new TWINSET MILANO logo,the brand owned by the Carlyle private equity fund has strengthened its development strategy by focusing on foreign markets and reconfirming its Italian identity through this link with Milan, the symbolic city of fashion and a point of reference for international style.
TWINSET on 19/09/2019 launched PLEASEDONTBUY signed by TWINSET, the first brand to develop a rental business in the fashion world, starting from production 100% Made in Italy and reaching the final consumer.
Descrizione del posto (Mansioni)
La risorsa verrà inserita all'interno della nostra Boutique in area Stock e seguirà le attività di magazzino:
- ricezione e controllo della merce,
- partenza e sistemazione dei prodotti secondo le direttive aziendali,
- preparazione articoli per il piano vendita,
- inventari, spunta degli ordini, carico/scarico.
Profilo
- Esperienza mínima nel settore
- Ottime doti organizzative e gestionali inerenti gli spazi
- Buone competenze informatiche
- Elasticità oraria, flessibilità e attitudine al lavoro di squadra completano il profilo
E' richiesta diponibilità per iniziale contratto tempo determinato Part Time.
Luogo di lavoro:
Firenze(FI)


Salario Nominale: Da concordare

Risorsa: Whatjobs_Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Synergie | Addetto/A Chiusura Bancali Con Utilizzo Carrello Elevatore | Ancona

Descrizione azienda: Synergie Italia Spa, filiale di Ancona, ricerca per azienda cliente settore legno un/a: 1 ADDETTO/A CHIUSURA BANCALI con utilizzo carrel...


Buscojobs - Italia

Pubblicato 21 days ago

Disponente Logistica Internazionale/Nazionale Specializzato(Candidati Ora)

Adecco Italia Spa seleziona per azienda leader nella distribuzione: Disponente logistica internazionale/nazionale specializzato. La risorsa individuata sarà ...


Buscojobs - Italia

Pubblicato 21 days ago

Magazziniere

Aver maturato esperienza nel ruolo di almeno 6 mesi Abilità nell'utilizzo del carrello elevatore|muletto Aver conseguito patentino carrello elevatore è riten...


Italia

Pubblicato 21 days ago

Magazziniere

Descrizione Importante Azienda Spa, agenzia per il lavoro, ricerca e seleziona per azienda cliente UN/A MAGAZZINIERE da inserire nel team. La risorsa si dovr...


Italia

Pubblicato 21 days ago

Built at: 2025-01-04T10:35:25.349Z