Stage Customer Care (Stage Curricolare)

Dettagli della offerta

Stage Customer Care (Stage Curricolare)Location: MilanoTime Type: Full timePosted on: Posted YesterdayTime left to apply: End Date: November 11, 2024 (11 days left to apply)Job Requisition ID: R2770249Opella, the Consumer Healthcare business unit of Sanofi, is the purest and third-largest player globally in the Over-The-Counter (OTC) & Vitamins, Minerals & Supplements (VMS) market.We have an unshakable belief in the power of self-care and the role it can play in creating a healthier society and a healthier planet.That's why we want to make self-care as simple as it should be by being consumer-led always, with science at our core.Through our unique and balanced portfolio of more than 100 loved brands, including 15 global and local high-growth challengers such as Allegra, Dulcolax and Buscopan, we deliver our mission: helping more than half a billion consumers worldwide take their health in their hands.This mission is brought to life by an 11,000-strong team, 13 best-in-class manufacturing sites, and 4 specialized science and innovation development centers.We are also proud to be the first major fast-moving consumer healthcare company to achieve B Corp certification.Join us on our mission.
Health.
In your hands.Stage Customer Care (Stage Curricolare)La risorsa sarà inserita all'interno del Dipartimento Supply Chain della Business Unit Consumer Healthcare e supporterà il Tutor di riferimento in tutte le attività legate al dipartimento, partecipando attivamente e ricevendo formazione on the job.Le attività di cui si occuperà saranno principalmente:Affiancamento al Supply Chain Analyst e collaborazione con tutto il Team Supply (CS, Demand e Distribution Team)Elaborazione e miglioramento delle principali Dashboard di Supply Chain.Elaborazione del SIT (Stock in Trade Analysis)Supporto al Supply Chain Analyst ed il Team Trade Marketing nella gestione a sistema dei ListiniElaborazione di file Excel per la gestione delle reportistiche volte al miglioramento del servizio clienti (reclami e anagrafica clienti) e presentazioni Power Point.Requisiti:Laureando/a triennale o magistrale in Economia o Ingegneria gestionaleOttima conoscenza della lingua inglese (livello B2 o superiore)Conoscenza di Excel e Power PointGradita conoscenza di PowerBICapacità analitiche, precisione, comunicazioneSi offre uno stage curriculare di 6 mesi, con possibilità di proroga.
E' previsto un rimborso spese ed erogazione di buoni pasto.At Sanofi, we provide equal opportunities to all regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, ability or gender identity.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominale: Da concordare

Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Team Leader - Servizi B2B - Inglese Livello C2

Realtà innovativa nei servizi B2B - Rendicontazione patrimoniale Team Leader - B2B - Inglese C2 Il nostro clienteIl nostro cliente è una importante realtà ne...


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