You will need to login before you can apply for a job.
Riepilogo
Data di pubblicazione: 28 set 2024
Numero ruolo: 114438095
Come Specialista, contribuirai a creare passione ed entusiasmo per i nostri prodotti, offrendo le giuste soluzioni e consegnando i prodotti nelle mani dei clienti. Sei consapevole del fatto che l'Apple Store è pensato per offrire ai clienti un'esperienza unica nel suo genere. Sarai tu a darle vita individuando le loro esigenze. E con l'aiuto dei membri del team dello Store, abbinerai tali esigenze ai prodotti giusti. Ogni giorno avrai l'opportunità di trasformare un visitatore dello Store in un fedele cliente Apple. Promuoverai con chiunque una cultura capace di accogliere tutte e tutti, in cui ogni persona sia motivata a dare il meglio. Opportunità di lavoro full-time e part-time.
Descrizione
Descrizione
Come Specialista, dovrai essere particolarmente abile nello scoprire le esigenze dei clienti e nel proporre soluzioni brillanti. Non solo sarai la prima persona che i clienti incontrano quando entrano nello Store, ma sarai anche la persona che li guiderà, consigliandoli, vendendo e perfino configurando i loro nuovi prodotti. Avrai anche altri ruoli all'interno dello Store, come curare l'esposizione della merce o assistere i membri del team. Dovrai sempre restare al passo con le novità su prodotti e iniziative, ed essere pronto ad applicare ciò che sai nelle interazioni con i clienti. Il tuo successo sarà valutato in base alla produttività individuale e a quella del team, nonché alle prestazioni globali dello Store. Sarai orgoglioso di rappresentare Apple e otterrai grande soddisfazione nell'aiutare i clienti a sviluppare relazioni durature con Apple.
Requisiti minimi
Requisiti minimi
Requisiti fondamentali
Requisiti fondamentali
Requisiti preferenziali
Requisiti preferenziali
Capacità di offrire ai clienti esperienze eccezionali in un ambiente molto dinamico e di essere stimolato da una costante interazione personale.Forte interesse per la tecnologia, in particolare per i prodotti Apple, e capacità di imparare rapidamente a usare nuovi prodotti e funzioni.Eccellenti capacità di comunicazione che ti permettono di conversare liberamente e tranquillamente sia con piccoli gruppi sia con i singoli clienti.Capacità di creare un ambiente inclusivo promuovendo il rispetto delle differenze reciproche e la voglia di imparare.Capacità di esprimere i valori di inclusione e diversità di Apple nelle attività svolte quotidianamente.Hai una passione per Apple e non vedi l'ora di condividerla.Hai voglia di imparare e mettere in pratica i fondamenti dell'esclusivo servizio clienti Apple.Hai spiccate capacità interpersonali: sei disponibile e sai ascoltare e comprendere gli altri.Ottima conoscenza della lingua locale.Devi poter accettare orari di lavoro flessibili. L'orario di lavoro dipenderà dalle esigenze aziendali. Istruzione ed esperienza
Istruzione ed esperienza
Requisiti aggiuntivi
Requisiti aggiuntivi
Più dettagli
CompanyInclusionEverybody inDiversity includes. Inclusion empowers. And when we bring everybody in, we can do the best work of our lives together. That's why we continue to strengthen our long-standing commitment to efforts such as inclusive hiring and development and equitable pay for all.
What you work for should reflect what you stand forFor everything we create, we consider its impact — on our customers, our colleagues and our planet. The same innovation that goes into making our products goes into taking on issues we care about deeply, such as accessibility, equity, privacy and the environment.
Everyone joins Apple for a reason. Often it's because they found a company that aligns with their own values.
Starting here is just the beginningPeople are at the heart of Apple and we want you to thrive. From day one, you'll have the opportunity to make meaningful contributions to the big picture. You can set yourself up for success with our career development framework, as well as guidance and resources that include course offerings from Apple University.
Change is a constant throughout your career at Apple, and you may choose different ways to grow. You can seek even greater depth within your expertise, change scope in your current position or even explore a new opportunity here. Whatever you decide, you'll play the lead role in your growth, and we'll be behind you all the way.
Your work is as meaningful to us as it is to youAppleApple is organised by functional specialities rather than business units — rare for a company our size. We're experts leading experts: hardware experts lead hardware, software experts lead software and design experts lead design. This differs from most other large companies, where general managers oversee managers. Apple is Apple because those with the most expertise in an area of work have decision rights for that area.
Leaders at Apple combine their expertise with two other important characteristics: immersion in the details and a willingness to collaboratively debate during collective decision-making. For people at every level here, it can be liberating — even exhilarating — to work with experts who offer relevant guidance and mentoring. This approach to leadership is a commitment to collaboration that leads to innovation.
At Apple, collaboration is more than simply working together — it means passionate, collaborative debate. People on retail, hardware or marketing teams may focus on different issues, but the principles of respectful, honest discussion remain the same: we advocate ideas, contest points of view and ultimately build on each other's thinking to come up with the best solution.
Cross-functional collaboration is crucial, because no one team is responsible for a product or a service on its own. Dozens of specialist teams may be needed for even a single key component of a new product. Yet each team works with a shared purpose — create an extraordinary user experience.
When experts make the decisions, they decide to innovateInnovation is led by those who know their stuff, whether it's the first job of their life or the latest project in a career decades in the making. At Apple, innovation depends not only on brilliant individuals, but also on a community of specialists, each focused on what we can do instead of what's been done. We foster this culture by giving experts the room to take bold yet informed risks that lead to breakthroughs.
Everyone here is an innovator, or an innovator-to-be — even in areas customers don't typically notice: consider the Siri curators and engineers who help reduce bias with continual updates and respectful neutrality in search responses. Or the teams who designed, produced and shipped millions of COVID-19 face shields for front-line medical workers. Or the chef in one of our cafés who patented our environmentally friendly pizza box.
There's a place here for every kind of brilliant.Your speciality or ideal role may exist across many areas at Apple.
Create a job alert and receive personalised job recommendations straight to your inbox.
#J-18808-Ljbffr