Service Manager

Dettagli della offerta

**JOB SCOPE AND MAIN RESPONSIBILITIES**
eCommerce Service Manager will be responsible to interact with the business team, understand the SLAs and supervise the service team to support and maintain the infrastructures.
He/she will be in charge of managing service level agreements and ensuring services meet the business need.
**AREAS OF RESPONSIBILITIES AND RELATED ACTIVITIES**
- Manage the Application Maintenance team of the System Integrator / Partner
- Plan Application Maintenance releases and hotfixes
- Manage relationships with eCommerce stakeholders (Business, Operations and Services Teams)
- Track Application Maintenance KPIs and System Integrator Service Levels
- Bug/Defect triage


Salario Nominale: Da concordare

Risorsa: Whatjobs_Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Técnico Ascensorista - Milano

ENINTER Ascensori è stata fondata nel 1973 a Barcellona (Catalogna) come azienda dedita alla manutenzione multimarca di ascensori. Con il passare degli anni ...


Ascensori Eninter - Lombardia

Pubblicato 21 days ago

Test Automation

Part of the TXT Group since 2019, TXT Assioma is an Italian company with 30 years of experience, specializing in the solution, analysis and prevention of pro...


Txt E-Solutions Spa - Lombardia

Pubblicato 21 days ago

Dba Oracle

**RUOLO RICOPERTO**: - DBA Oracle **ATTIVITA'**: - Gestione delle prestazioni del database. - Monitoraggio, analisi e ottimizzazione delle prestazioni del da...


Gruppo Sincrono - Lombardia

Pubblicato 21 days ago

Automation Tester

Parte del Gruppo TXT dal 2019, TXT Assioma è un'azienda italiana con esperienza trentennale, specializzata nella soluzione, analisi e prevenzione dei problem...


Txt E-Solutions Spa - Lombardia

Pubblicato 21 days ago

Built at: 2025-01-03T14:52:31.680Z