General information
Location
Pogliano Milanese
Type of contract
Permanent
Full Time
Occupational field
Engineering
Job-ID
10766
Job Summary
Al fine di un ulteriore sviluppo della Divisione Medical Products, cerchiamo un/a Project Manager/Auditor con conoscenze nell'ambito dei dispositivi medicali a base di sostanze e farmaci.
Job Description
La risorsa sarà responsabile della corretta e completa gestione dei progetti assegnati:
Si occupa della valutazione documentale dei Fascicoli Tecnici
Effettua le verifiche ispettive nelle aziende clienti in riferimento agli schemi 9001/13485 e per la direttiva 93/42/CEE
Segue il percorso di certificazione delle aziende
Collabora, per quanto di propria pertinenza, nella redazione delle offerte
Redige la reportistica relativa alle attività ispettive.
Opera, per quanto di pertinenza, allo sviluppo del Sistema Qualità interno
Requisiti
Provenienza da altro ente o CTF (direttore tecnico) in aziende farmaceutiche che operano anche nel settore dei dispositivi medici
Laurea in Chimica, Farmacia, Biologia o equivalenti
3-5 anni di esperienza in ambito farmaceutico e successiva in ambito dispositivi medici o 3-5 anni di esperienza in ambito dispositivi medici contenenti sostanze e/o farmaci
Conoscenza delle norme e leggi di settore
Conoscenza tecnica di dispositivi medici contenenti sostanze e/o farmaci
Intraprendenza e capacità organizzativa
Capacità analitica
Ottime doti relazionali
Buona conoscenza lingua inglese
Italiano madrelingua o fluente
Nice to have
Conoscenza ISO 13485
Capacità di redazione fascicoli tecnici di dispositivi medici contenenti sostanze e/o farmaci
Attestato corso Auditor (40 ore)
Cosa offriamo
Pacchetto retributivo commisurato al ruolo.
Buoni Pasto.
Orario di lavoro flessibile.
Formazione continua individuale e Induction Plans.
Una cultura che valorizza il lavoro in team.
Programmi di mentoring.
Location
Via Mattei 3
20005 Pogliano Milanese
Company
As an international services group, we want to create a working environment in which all our employees feel secure and comfortable - an environment in which they enjoy giving their best with commitment. The key to this lies in an open, respectful cooperation across all countries, cultures and lifestyles. After all, around 20,000 employees at 500 locations around the globe provide more than 2,500 services. The results of their work can be seen everywhere: in tested elevators or rides, on certified toys or technical equipment, in our consultations or training sessions. No matter where - our international teams have been setting standards in terms of safety, quality and efficiency for many years.
We value diversity - and take on responsibility. Our specialists appreciate this versatile portfolio, the exciting tasks and the value of their work for people, the environment and technology. And we value our specialists for their know-how and commitment, but also for their different personalities and careers. Combined with the professionalism and sense of responsibility of each individual, we create a culture of openness, growth and collegiality. We want to further strengthen this culture and consistently promote respect in our dealings with one another. Not only do we say that, we live that. We have committed ourselves to acting in accordance with the principles of the UN Global Compact initiative, to fighting corruption and to working for human rights, labour standards and environmental protection in our daily work. We are active in numerous networks and projects that stand for diversity and equality. In addition, we have developed a broad range of products and services that help to reconcile the professional and private worlds so that our employees can work in a healthy, motivated and optimal environment.
#J-18808-Ljbffr