Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

System Engineer - Fleet Performance (M/W/D)

YOUR RESPONSIBILITIES Monitor chargers performance using collected field data to proactively identify and resolve issues, particularly during product launch ...


Da Alpitronic Gmbh | Srl - Trentino Alto Adige

Pubblicato a month ago

System Administrator - Sistemista

Seleziono per Azienda di Rovereto (TN) un* Sistemista con esperienza nell'amministrazione e nella gestione di sistemi Linux e Windows, con capacità nella con...


Da Adecco Italia S.P.A. - Trentino Alto Adige

Pubblicato a month ago

Software Developer

Non hai ancora un profilo? Completa il form Dati anagrafici Data di nascita Indirizzo di domicilio Numero di telefono +52 Esperienze professionali Posizione ...


Da Wehunt - Trentino Alto Adige

Pubblicato a month ago

Engineer Or Scientist With Experience In Artificial Intelligence

Fraunhofer Italia: Research Engineer or Applied Research Scientist Fraunhofer Italia is hiring a research engineer or an applied research scientist at the ea...


Da Fraunhofer Italia Research Scarl - Trentino Alto Adige

Pubblicato a month ago

Payment System Support Specialist (904435)

Payment System Support Specialist (904435)
Azienda:

Gi Group Spa Filiale Di Bolzano



Funzione Lavorativa:

Informatica

Dettagli della offerta

FILIALE: BOLZANOSPECIALIZZAZIONE: Engineering Gi Group SpA, Agenzia per il Lavoro, is looking for one of his client in the charging infrastructure sector: Payment System Support Specialist   Role ·      You have technical training and/or experience as an IT specialist, system electronics technician or comparable qualification.  ·      You have good knowledge of network technology (TCP/IP, LAN), Windows and Android & system interfaces.  ·      You have attitude to analytical thinking, problem solving & customer satisfaction.  ·      You are able to work in a team, to work in a cross-cultural environment, and have strong proactivity; but you are also able to work independently when required.  ·      You have strong and proven experience in relationship management, and you re able to communicate (written & oral) effectively with internal and external stakeholders at all levels.     Plus  ·      You have experience in working with a ticketing system.  ·      You are easily able to move between the detail and the big picture on issues in understanding and explaining the complexity of challenges and possible solutions.   ·      You gained experience in customer support in the payment industry. In-depth understanding of payment processing systems, POS technologies, and industry standards (e.g., PCI PTS, PCI P2PE ).     YOUR QUALIFICATIONS & SKILLS ·       Fluent in English (speaking and writing), a 2nd language is a plus (German, French, Italian) ·      Independent and solution-oriented work, as well as analytical thinking ·       Must have a Technical background (electronic engineering, electrical engineering, computer science) or experience in technical customer support ·       Linux or Android knowledge (nice to have) ·      Enthusiasm, teamwork and structured way of working ·      Experience in customer service or call center is a plus ·       Willingness to work in different shift.   The position can be based in Bergamo or Bolzano or Bologna! Facciamo parte di Gi Group Holding (www.gigroupholding.it) la prima multinazionale italiana del lavoro e una tra le principali realtà che offrono servizi e consulenza HR a livello globale. Il nostro Gruppo è attivo nei seguenti campi: Temporary, Permanent e Professional Staffing, Ricerca e Selezione di Profili Manageriali, Executive Search, Outsourcing, Formazione, Consulenza HR, Amministrazione HR, Employability, Transizione e Sviluppo di Carriera. Siamo presenti in più di 37 Paesi in Europa, Asia e America con un team di oltre 9.000 persone. I valori che ci contraddistinguono: attenzione, collaborazione, passione, sostenibilità, apprendimento continuo e innovazione, responsabilità. Consulta tutti i nostri annunci su www.gigroup.it Gi Group S.p.A. è autorizzata ad operare dal Ministero del Lavoro (Aut. Min. 26/11/2004 PROT. 1101 - SG). L offerta si intende rivolta a candidati ambosessi, nel rispetto del D.Lgs. n. 198/2006 e ss.mm.ii. e dei Decreti Legislativi n. 215 e n. 216 del 2003 sulle parità di trattamento. I candidati sono invitati a leggere l informativa privacy ai sensi degli artt. 13 e 14 del Reg. EU 679/2016 al seguente indirizzo www.gigroup.it/privacy-candidati by helplavoro.it


Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Payment System Support Specialist (904435)
Azienda:

Gi Group Spa Filiale Di Bolzano



Funzione Lavorativa:

Informatica

Built at: 2024-08-10T12:51:42.223Z