Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Impiegato/A Settore Edile Gestione Del Personale

impiegato/a settore edile gestione del personaleJust on Business spa è un' agenzia per il lavoro specializzata nella ricerca e selezione, amministrazione e f...


Da Job S.P.A. - Just On Business - Lombardia

Pubblicato 24 days ago

Impiegato/A Back Office

Azienda operante nel settore dei trasporti è alla ricerca di una nuova figura da inserire nella sede come impiegato/a back office.La figura si occuperà del b...


Da Mcc Service - Lombardia

Pubblicato a month ago

Impiegato/A Amministrativo/A - Broker Assicurativo [15Hrimaste]

- Società di Brokeraggio Assicurativo con sede a Milano - Esperienza pregressa in ambito assicurativo Il nostro clienteSocietà di Brokeraggio Assicurativo co...


Da Page Personnel - Lombardia

Pubblicato 24 days ago

Addetto/A Alla Segreteria L. 68/99

Hai curiosità, voglia di metterti in gioco, entrare a far parte di un'azienda dinamica, e avere la possibilità di innovare con il tuo lavoro e le tue compete...


Da Adecco Italia S.P.A. - Lombardia

Pubblicato 24 days ago

Office Manager

Office Manager
Azienda:

Green Recruitment Company



Funzione Lavorativa:

Amministrativo

Dettagli della offerta

Job title: Office Manager Location: Greater Milan Metropolitan Area (On-site) TGRC is working with a leading renewable energy specialist who is looking for an Office Manager to join their team.
Responsibilities: Organising the office work cycle and ordering stationery and equipment.
Perform basic bookkeeping activities (invoice registering, etc.).
Overseeing general office and team operations.
Greeting visitors, answering incoming phone calls and delivering service to our team, suppliers and stakeholders.
Coordinating appointments and meetings.
Purchasing office supplies and equipment and maintaining proper stock levels.
Producing reports, and composing correspondence.
Provide basic HR support to the team.
All-around secretarial duties.
Maintaining office policies and managing health and safety procedures.
Keeping records of office expenditures.
Meeting, conference, and event planning.
Experience: Mother tongue in Italian and fluent in English.
A detail-oriented, self-starter with prior experience in the industry or with a technology team.
A bachelor's degree is appreciated.
One to three years' prior experience in a similar role.
Excellent computer skills, including the Microsoft Office Suite (Outlook, Word, PowerPoint, and Excel); Excellent organisation and time-management skills.
In conclusion, Don't miss this exciting opportunity to be part of the renewable energy revolution.
Apply now and be a key player in shaping a sustainable future!
How to Apply: Please submit your resume and a cover letter outlining your qualifications and interest in the role to Elanza Loedollf ( ) #J-18808-Ljbffr


Risorsa: Talent_Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Office Manager
Azienda:

Green Recruitment Company



Funzione Lavorativa:

Amministrativo

Built at: 2024-09-10T18:13:23.484Z