Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Corso Di Formazione Gratuito Di Innnovation Management Nel Mondo Social 08.30 - 12.30 | Online

Temporary S.p.A. - Agenzia per il Lavoro ricerca candidati per il Corso di Formazione Gratuito di INNNOVATION MANAGEMENT NEL MONDO SOCIAL 08.30 - 12.30 Perio...


Da Temporary Spa - Lombardia

Pubblicato a month ago

Specialista Pianificazione Rami Elementari

La divisione Banking & Insurance di Randstad Professionals, specializzata nella ricerca e selezione di profili di middle, senior e top management, ricerca pe...


Da Randstad Italia - Lombardia

Pubblicato a month ago

Trade Marketing Specialist Fmcg - Tempo Determinato

La tua nuova aziendaIl nostro cliente è un'azienda internazionale del mondo alimentare leader per la sua categoria di riferimento, è presente in 40 Paesi e o...


Da Hays - Lombardia

Pubblicato a month ago

E-Commerce Specialist

Offerta di lavoro per E-COMMERCE SPECIALIST Descrizione del Cliente Per giovane e dinamica societ di e-commerce specializzata nel settore del modellismo, ric...


Da Manpowergroup - Lombardia

Pubblicato a month ago

Marketing & Communication - Event Manager

Marketing & Communication - Event Manager
Azienda:

Retail Search Srl



Funzione Lavorativa:

Marketing

Dettagli della offerta

POSIZIONE: MARKETING & COMMUNICATION - Event Manager
RETRIBUZIONE ANNUA LORDA:
SETTORE DI APPARTENENZA: Marketing & communication
DESCRIZIONE AZIENDA
We are looking a CRM & Trunk show manager to join our Marketing team at our Headquarters in Milan
PROFILO DEL CANDIDATO IDEALE
As a CRM & Trunk show manager your mission is to ensure continuous improvement in the customer experience, integrating both digital and physical touchpoints. This role is pivotal in overseeing the customer journey.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
More specifically, the main activities will be:
Implement methods, processes, and tools for monitoring Customer Experience KPIs
Plan, execute and monitor Customer Experience improvement programs, particularly focusing on optimizing the customer journey through all the touchpoints (online and offline).
Define and coordinate customer profiling within the company, ensuring data management processes support the CRM strategy.
Collaborate with various company stakeholders (Sales, Customer Service, Communication, IT) to align CRM strategies with local market dynamics and customer preferences
Monitor the KPI target evolution including recruitment and retention.
Create and organize trunk show that is more than just a sales event. It's a unique platform for our manufactures and customers to interact, exchange ideas, and create a personalized shopping experience

EXPERIENCE & SKILLS
3-4 years of experience in CRM activities;
Fluent in English;
Advanced proficiency in Microsoft Office, especially Excel and PowerPoint;
Strong analytical skills;
Comprehensive end-to-end view, identifying necessary improvements for effective customer experience processes;
Ability to build and grow relationships, managing communication according to the audience.

#J-18808-Ljbffr


Risorsa: Jobleads

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Marketing & Communication - Event Manager
Azienda:

Retail Search Srl



Funzione Lavorativa:

Marketing

Built at: 2024-06-27T04:31:48.451Z