Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Impiegato Prima Nota

Just On Business Spa (JOB) è un'agenzia per il lavoro specializzata nella ricerca e selezione, amministrazione e formazione del personale, presente sul merca...


Da Job Just On Business - Lombardia

Pubblicato a month ago

Contabile Junior

Randstad Italia sta selezionando un Contabile junior per una multinazionale leader nel settore IT Luogo di lavoro: Milano Tipologia contrattuale: 6 mesi con ...


Da Randstad - Lombardia

Pubblicato a month ago

Accountant

Risorse SpA - Divisione Permanent, specializzata in Ricerca e Selezione di profili Middle e Top Management, per importante gruppo concessionaria di Milano ri...


Da Risorse Spa - Lombardia

Pubblicato a month ago

Contabile

Il nostro cliente è una prestigiosa realtà con sede a Torino e Milano CentroPer un ampliamento dell'organico siamo alla ricerca di un/a Contabile.La figura, ...


Da Hays - Lombardia

Pubblicato a month ago

Hr Payroll & Administration. (Candidati Ora)

Hr Payroll & Administration. (Candidati Ora)
Azienda:

Lhh


Dettagli della offerta

Opportunity: HR Payroll & Administration clerkFor a client company, leader in the construction materials testing industry, LHH is looking for an HR Payroll & Administration clerk, who will also support the Accounting department in some activities, mainly payroll related. Responsibilities 1. First point of contact on HR administration matters for employees ; 2. Prepare and archive the required HR administration documents; 3. Key contact with external HR consultant for ordinary payroll related topics ; 4. Responsible for payroll data in the system; 5. Assist the Financial Manager in the month-end close process focused on payroll data providing relevant information ; 6. Supervise and organize mandatory employees training ; 7. Support the Accounting department mainly for HR accounting ; 8. Review correctness of employees' expenses reports ; 9. Actively maintain the personnel database. Your Profile 1. At least 2-3 years of HR administration experience ; 2. HR/Payroll topic specialist ; 3. Accounting knowledge ; 4. Team player , with the ability to interact with different people at different level; 5. Strong computer skills and familiar with modern business software tools (ERP, MS Office, HR Zucchetti); 6. Good organizational and time management skills; 7. Effective oral and written communication skills; 8. Must be able to work independently and within a small team environment . #LI-MT2


Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Requisiti

Hr Payroll & Administration. (Candidati Ora)
Azienda:

Lhh


Built at: 2024-07-06T13:05:17.820Z