Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Hr Generalist

Hai esperienza pregressa nel settore delle Risorse Umane? Sei in possesso di laurea in ambito umanistico? Abbiamo un'opportunità di lavoro per te! Stiamo cer...


Da Adecco Filiale Di Castel San Giovanni - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Steward/Promoter 18-35 - Selezione Urgente - Orario Flessibile- Piacenza

Da anni importanti Brand affidano a noi la loro campagna promozionale, per acquisire nuovi clienti. Posizione: Siamo un'azienda fresca, dinamica e con ambizi...


Da Unique Company Societa' A Responsabilita' Limitata Semplificata - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Corso Gratuito Online Impiegato Paghe, Contributi E Amministrazione Del Personale Sincrono

REBIS SRL UNIPERSONALE, società di formazione certificata secondo la normativa UNI EN ISO 9001:2015 per il Sistema di Gestione della Qualità nel settore Form...


Da Rebis Srl - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Payroll Specialist

Bresso (MI) |Indeterminato |Full-Time |Presenza | Ral 23.000€ Descrizione posizioneLa risorsa andrà a supportare il consulente del lavoro e si inserirà all'i...


Da Fourstars Impresa Sociale S.R.L. - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Hr Payroll & Administration.

Hr Payroll & Administration.
Azienda:

Lhh



Funzione Lavorativa:

Risorse umane

Dettagli della offerta

Opportunity: HR Payroll & Administration clerkFor a client company, leader in the construction materials testing industry, LHH is looking for an HR Payroll & Administration clerk, who will also support the Accounting department in some activities, mainly payroll related. Responsibilities First point of contact on HR administration matters for employees ; Prepare and archive the required HR administration documents; Key contact with external HR consultant for ordinary payroll related topics ; Responsible for payroll data in the system; Assist the Financial Manager in the month-end close process focused on payroll data providing relevant information ; Supervise and organize mandatory employees training ; Support the Accounting department mainly for HR accounting ; Review correctness of employees' expenses reports ; Actively maintain the personnel database. Your Profile At least 2-3 years of HR administration experience ; HR/Payroll topic specialist ; Accounting knowledge ; Team player , with the ability to interact with different people at different level; Strong computer skills and familiar with modern business software tools (ERP, MS Office, HR Zucchetti); Good organizational and time management skills; Effective oral and written communication skills; Must be able to work independently and within a small team environment . #LI-MT2


Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Hr Payroll & Administration.
Azienda:

Lhh



Funzione Lavorativa:

Risorse umane

Built at: 2024-07-01T15:57:32.983Z