Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Impiegato/A Risorse Umane

col-wideJob Description:Agenzia per il lavoro specializzata in ricerca e selezione del personale ricerca per azienda operante nella produzione tessile una ri...


Da Tn Italy - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Hr Administration Junior

col-wideJob Description:Hai maturato esperienza, anche breve, nella gestione dell'amministrazione del personale? Sei alla ricerca di una nuova opportunità la...


Da Tn Italy - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Addetto/A Amministrazione Del Personale | Multinazionale Ristorazione | Milano

col-wideJob Description:HorecaJobtech, agenzia per il lavoro totalmente digitale, è alla ricerca di un/aAddetto/a Amministrazione del Personaleper conto di u...


Da Tn Italy - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Addett Alla Selezione Ed Amministrazione Del Personale Jr.

Manpower srl, agenzia per il lavoro, filiale di Besozzo per realt del territorio cerca ADDETT ALLA RICERCA, SELEZIONE E AMMINISTRAZIONE DEL PERSONALE Jr. Con...


Da Manpowergroup - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Hr Payroll & Administration

Hr Payroll & Administration
Azienda:

Lhh



Funzione Lavorativa:

Risorse umane

Dettagli della offerta

Opportunity: HR Payroll & Administration clerkFor a client company, leader in the construction materials testing industry, LHH is looking for an HR Payroll & Administration clerk, who will also support the Accounting department in some activities, mainly payroll related.ResponsibilitiesFirst point of contact on HR administration matters for employees; Prepare and archive the required HR administration documents; Key contact with external HR consultant for ordinary payroll related topics; Responsible forpayroll data in the system; Assist the Financial Manager in the month-end close process focused on payroll data providing relevant information; Supervise and organize mandatory employees training; Support the Accounting department mainly for HR accounting; Review correctness of employees' expenses reports; Actively maintain the personnel database. Your ProfileAt least 2-3 years of HR administration experience; HR/Payroll topic specialist; Accounting knowledge; Team player, with the ability to interact with different people at different level; Strong computer skills and familiar with modern business software tools (ERP, MS Office, HR Zucchetti); Good organizational and time management skills; Effective oral and written communication skills; Must be ableto work independently and within a small team environment.#LI-MT2


Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Hr Payroll & Administration
Azienda:

Lhh



Funzione Lavorativa:

Risorse umane

Built at: 2024-07-14T01:03:44.319Z