Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Account Manager - Risorse Umane

Ti piacerebbe far parte di un'azienda che sappia coltivare il tuo potenziale e che investa sul tuo sviluppo? Tu sei il talento, noi l'opportunità! Chi siamo?...


Da Randstad Group Italia Spa - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Account Manager - Risorse Umane

Ti piacerebbe far parte di un'azienda che sappia coltivare il tuo potenziale e che investa sul tuo sviluppo? Tu sei il talento, noi l'opportunità! Chi siamo?...


Da Randstad Group Italia Spa - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Human Resources Business Partner

Human Resources Business Partner – Rif. H24479Il nostro cliente è un'importante realtà leader nel suo settore di riferimento.Sede di lavoro: Reggio EmiliaIl ...


Da Human Value - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Payroll Specialist

Orienta SpA, Filiale di Bergamo, seleziona per azienda strutturata attiva nel settore delle telecomunicazioni, una/un:PAYROLL SPECIALIST .La risorsa inserita...


Da Orienta Agenzia Per Il Lavoro - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Hr Payroll & Administration.

Hr Payroll & Administration.
Azienda:

Lhh



Funzione Lavorativa:

Risorse umane

Dettagli della offerta

Opportunity: HR Payroll & Administration clerkFor a client company, leader in the construction materials testing industry, LHH is looking for an HR Payroll & Administration clerk, who will also support the Accounting department in some activities, mainly payroll related. Responsibilities First point of contact on HR administration matters for employees ; Prepare and archive the required HR administration documents; Key contact with external HR consultant for ordinary payroll related topics ; Responsible for payroll data in the system; Assist the Financial Manager in the month-end close process focused on payroll data providing relevant information ; Supervise and organize mandatory employees training ; Support the Accounting department mainly for HR accounting ; Review correctness of employees' expenses reports ; Actively maintain the personnel database. Your Profile At least 2-3 years of HR administration experience ; HR/Payroll topic specialist ; Accounting knowledge ; Team player , with the ability to interact with different people at different level; Strong computer skills and familiar with modern business software tools (ERP, MS Office, HR Zucchetti); Good organizational and time management skills; Effective oral and written communication skills; Must be able to work independently and within a small team environment . #LI-MT2


Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Hr Payroll & Administration.
Azienda:

Lhh



Funzione Lavorativa:

Risorse umane

Built at: 2024-10-01T23:18:48.128Z