Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Software Engineer, Tech Lead (Backend)

\uD83D\uDE80 About Flipster Flipster(flipster.io) is a next-level trading platform that is connecting investors to insight, and new opportunities brewing i...


Presto - Trentino Alto Adige

Pubblicato 12 days ago

Salesforce Developer

Cosenza 41 Rue du Puits Romain L-8070 - Bertrange Luxembourg Cap4 Lab is an European leading provider of Salesforce and MuleSoft services. We are...


Cap4Lab - Trentino Alto Adige

Pubblicato 12 days ago

System Administrator

Installa applicativi dei partner tecnologici, configurando e aggiornando i sistemi ICT delle aziende clienti, siano essi on premises che in cloud. Gestisce l...


Saidea - Trentino Alto Adige

Pubblicato 12 days ago

Sviluppatore Back – End – Sviluppatore Senior Java

Sviluppatore BACK – END – Sviluppatore Senior JAVA PIXELTEK S.R.L. è un'azienda in grande espansione, formata da un team di professionisti specializzati e qu...


Pixeltek - Trentino Alto Adige

Pubblicato 12 days ago

Help Desk Support Level 2_Fluent English

Dettagli della offerta

FILIALE: BOLZANOSPECIALIZZAZIONE: Engineering Gi Group SpA, Agenzia per il Lavoro, is looking for one of his client in the charging infrastructure sector: Help Desk Support Level 2_Fluent English OUR COMMITMENT · Innovative working environment in a young, dynamic team
· High-tech projects in the future sector of e-mobility
· Career opportunities in a growing company
· A wide range of further training opportunities
· Attractive bonus system and performance-related remuneration
· Additional Company Benefits (tickets restaurant, MBO, Health insurance, Smartworking) YOUR RESPONSIBILITIES · Be the main contact to solve technical issues
· Remotely support customers during commissioning and maintenance of their charging infrastructure · Remotely monitor, troubleshoot and resolve alerts and issues on charging infrastructure
· You take over the support of our customers on the phone or by e-mail
· Provide support and guidelines for diagnosing and resolving functional issues in a timely manner
YOUR QUALIFICATIONS & SKILLS · Fluent in English (speaking and writing), a 2nd language is a plus (German, French, Italian)
· Independent and solution-oriented work, as well as analytical thinking
· Must have a Technical background (electronic engineering, electrical engineering, computer science) or experience in technical customer support · Linux or Android knowledge (nice to have) · Enthusiasm, teamwork and structured way of working
· Experience in customer service or call center is a plus
· Willingness to work in different shift. The position can be based in Bergamo or Bolzano! Facciamo parte di Gi Group Holding ( la prima multinazionale italiana del lavoro e una tra le principali realtà che offrono servizi e consulenza HR a livello globale. Il nostro Gruppo è attivo nei seguenti campi: Temporary, Permanent e Professional Staffing, Ricerca e Selezione di Profili Manageriali, Executive Search, Outsourcing, Formazione, Consulenza HR, Amministrazione HR, Employability, Transizione e Sviluppo di Carriera. Siamo presenti in più di 37 Paesi in Europa, Asia e America con un team di oltre 9.000 persone.
I valori che ci contraddistinguono: attenzione, collaborazione, passione, sostenibilità, apprendimento continuo e innovazione, responsabilità.
Consulta tutti i nostri annunci su
Gi Group S.p.A. è autorizzata ad operare dal Ministero del Lavoro (Aut. Min. 26/11/2004 PROT. 1101 - SG).
L offerta si intende rivolta a candidati ambosessi, nel rispetto del D.Lgs. n. 198/2006 e ss.mm.ii. e dei Decreti Legislativi n. 215 e n. 216 del 2003 sulle parità di trattamento. I candidati sono invitati a leggere l informativa privacy ai sensi degli artt. 13 e 14 del Reg. EU 679/2016 al seguente indirizzo
by helplavoro.it


Salario Nominale: Da concordare

Risorsa: Grabsjobs_Co

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Built at: 2024-11-10T04:04:11.500Z