Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Selezioniamo Area Manager/Coordinatore Commerciale Abruzzo

Primaria S.p.A. dislocata su tutto il territorio nazionale, ricerca nella Regione un profilo di AREA MANAGER/COORDINATORE COMMERCIALE. L'azienda da anni lead...


Da Hrspecialist Italia Srls - Abruzzo

Pubblicato a month ago

Responsabile Di Punto Vendita_Outlet Village Città Sant'Angelo Pescara (Pe)

Adecco Italia Spa, Specializzazione Retail &amp, Merchandising, ricerca per azienda leader nella produzione e nella vendita di biancheria per la casa:INDUSTR...


Da Adecco Italia - Abruzzo

Pubblicato a month ago

Montatore Elettronico - Academy Grid Solutions S.P.A. Ge Vernova

Adecco Italia Spa è la società di The Adecco Group che sviluppa e dà risalto al capitale umano, in collaborazione con Grid Solutions S.p.A. GE VERNOVA, azien...


Da Adecco Italia Spa - Abruzzo

Pubblicato a month ago

Store Manager

Mansione Hai esperienza nella gestione di un team e nella supervisione di operazioni di negozio? Ti piacerebbe lavorare come Store Manager per un punto vendi...


Da Randstad Italia Spa - Abruzzo

Pubblicato a month ago

D365 Implementation Manager (12 Month Contract)

D365 Implementation Manager (12 Month Contract)
Azienda:

Rotork



Funzione Lavorativa:

Management

Dettagli della offerta

Job Description This is a 12 month contract position, suitable for Freelancers/candidates looking for a 12 month assignment.  This role is based at our Porcari factory.  The Implementation Lead will be responsible for the implementation of D365 into the Lucca site accountable to the Operations Leader; leading the implementation across the various site functions including Production, Supply Chain, Engineering, Quality, Contracts, HR, Finance, etc.
Responsible for the successful delivery of the new system, coaching and guiding the various functional leaders to achieve a common goal.   Qualifications Track record of delivering enterprise-wide business applications, including ERP implementation across an engineering, design and manufacturing organisation PMI / Prince – Project management qualifications Proven ability to manage large complex projects and multiple work streams.
Strong understanding and application of project management competencies including scope, time, costs, quality, HR, communications and risk management.
Highly motivated, self-starter with a personal commitment to delivery Able to lead from the front' by taking a hands-on approach to delivery.
Demonstrated ability to influence and motivate teams across many functions #LI-Hybrid


Risorsa: Talent_Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

D365 Implementation Manager (12 Month Contract)
Azienda:

Rotork



Funzione Lavorativa:

Management

Built at: 2024-09-10T06:51:08.556Z