Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Gestore Clientela - Impiegato Di Filiale Bancaria – Pisa (Pi)

Banche / Assicurazioni / Istituti di Credito - addetto allo sportello bancario/addetta allo sportello bancario Settore BANCARIO/ FINANZIARIO Località Pis...


Da Adecco Italia S.P.A. - Toscana

Pubblicato a month ago

Operatore Ecologico A Siena (Si). Annuncio Rivolto Anche A Categorie Protette

Operatore ecologico a Siena (SI). Annuncio rivolto anche a categorie protette Settore Ambiente e Rifiuti e Agricoltura Italia/Siena ANNUNCIO RIVOLTO AN...


Da Almediastrategy - Toscana

Pubblicato a month ago

Addetto/Addetta All'Assistenza Clienti_Sede Pisa

Addetto/addetta all'Assistenza Clienti_sede PisaAddetto/addetta all'Assistenza Clienti_sede Pisa Posizione: Supporto ai clienti Pubblicato: 3 Giugno 2024...


Da Generazione Vincente S.P.A. - Toscana

Pubblicato a month ago

Caterina Cerca Una Babysitter O Tata - Lavoro Per Babysitter A Pisa

Buongiorno! Cerco una tata a lungo termine con esperienza che possa accudire un bimbo di 15 mesi qualche pomeriggio o sera a settimana e, soprattutto, quando...


Da Sitly - Toscana

Pubblicato a month ago

Customer Service Specialist – French

Customer Service Specialist – French
Azienda:

Luisaviaroma



Funzione Lavorativa:

Servizio clienti

Dettagli della offerta

LUISAVIAROMA Group is a premier global multi-brand luxury provider leveraging physical and digital retail to bring fashion goods to the world's most discerning customers.The group is created from a synergy of three companies: LUISA VIA ROMA S.p.A., a leading Italian company in the luxury e-commerce sector, Playground S.r.l., a retail company known for its luxury sportswear stores operating under the SOTF brand, and FFW S.r.l., a digital e-commerce service provider.FFW is a Florence-based company that develops and manages custom e-commerce sites for clothing and accessories. FFW's mission centers on forging strong alliances with partners, tailoring its approach to each specific brand for customized solutions.We are looking for a Customer Service Specialist with previous experience.They will be responsible for the following tasks: • Assisting customers in the purchasing process, pre- and post-sale, via email and telephone. • Managing customer complaints.• Processing returns, credit notes, and refunds.• Cancelling orders.• Following up on shipments.• Managing customer information.The candidate must meet the following requirements: • C1/C2 Level English – written and spoken.• C1/C2 Level French – written and spoken.• Knowledge of Microsoft Office programs.• Ability to work well in a team. Full-time employment with a commercial contract based on the candidate's level of experience Monday to Friday work week Florence #J-18808-Ljbffr


Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Customer Service Specialist – French
Azienda:

Luisaviaroma



Funzione Lavorativa:

Servizio clienti

Built at: 2024-07-06T04:15:24.505Z