Customer Service

Customer Service
Azienda:

Dunapack Packaging - Prinzhorn Group


Dettagli della offerta

Dunapack Packaging fa parte del gruppo austriaco Prinzhorn ed è specializzata nella produzione di imballaggi in cartone ondulato, eseguiti ad alto livello qualitativo utilizzando principalmente carta riciclata. Con oltre 6000 dipendenti in 12 paesi e 24 stabilimenti, Dunapack Packaging è il leader di mercato regionale nell'Europa centrale e orientale, soddisfacendo le più elevate esigenze di imballaggio dei clienti. Con un approccio moderno, una lunga tradizione e un chiaro obiettivo per il futuro, il Gruppo Prinzhorn si impegna a "vivere la circolarità" come suo scopo e abbraccia "persone", "prestazioni" e "responsabilità" come suoi principali valori fondamentali.
ResponsabilitàKnow production equipment, production technology, organization of work;Know the regulatory, customer and other requirements related to the products and services provided by Dunapack;Assists KAM / sales representative in preparing a sales contract, submits the same for approval and provides it to the client;Prepares price offers for the products offered;Monitors the daily execution of orders placed in the system;Allows questions about customer complaints and related financial consequences;Provides materials for negotiating with clients and accepting orders;Processing information related to customer orders served by KAM / sales representative;Accepts and processes orders, stores the relevant information in electronic form (in the approved format), and in paper form;Updates customer records and tracks their market positions;Track the dispatch of ordered quantities;Maintains a constant relationship with specialists from the Production Planning and C&D department;Regularly prepares reports on customers, competition, products, price levels, markets, contracted and available quantities;Participates in the process of receiving and registering in the system (CPMS) internal and customer claims related to quality;Communicates with clients the actions of stated inconsistencies regarding the offered products and services;The employee is obliged to know and execute the documents of the integrated management system concerning their direct duties;Tutti i candidati qualificati saranno presi in considerazione per l'impiego indipendentemente da razza, colore, religione, sesso, orientamento sessuale, identità di genere, origine nazionale o disabilità.

#J-18808-Ljbffr


Risorsa: Jobleads

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Customer Service
Azienda:

Dunapack Packaging - Prinzhorn Group


Addetto/A Banco Gastronomia

STAFF S.p.A. Agenzia per il lavoro di Reggio nell'Emilia seleziona per importante realtà della Grande Distribuzione Organizzata ADDETTO/A REPARTO GASTRONOMIA...


Da Staff S.P.A. Filiale Di Reggio Emilia - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Field Service Technician

Overall job purpose The Field Service Technician role is required to carry out field-based engineering tasks, break/fix/preventative service works at custome...


Da Gunnebo Entrance Control - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Addetto/A Cucina Full E Part Time - Cremona

Il Team di Adecco Explora, per un'importante azienda nel settore delle catene di ristorazione, sta cercando un/a Addetto/a Cucina su Cremona.TURISTICO/ ALBER...


Da Adecco Italia - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Addetti Al Booking

BAIA HOLIDAY società leader nel settore turistico open air che gestisce con successo diverse strutture di tipo Camping Village, ricerca per l'ampliamento del...


Da Baia Holiday - Emilia Romagna

Pubblicato a month ago

Built at: 2024-09-19T12:46:42.349Z