Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Marketing Data Analyst

Therabody is the wellness tech leader with a mission to inspire and enable every body and mind to keep moving. Therabody's product ecosystem includes categor...


Therabody - Lazio

Pubblicato 12 days ago

Commerciale Junior/ Marketing Pr – Anche Studenti/Esse

Sei un/un'aspirante professionista alla ricerca di un'opportunità che ti permetta di crescere nel mondo del marketing e della comunicazione? Siamo un'azienda...


Quest - Lazio

Pubblicato 13 days ago

Promoter Commerciale Fisso Garantito- C.C.Le Zodiaco

Proemozioni Srl: operiamo nel ramo delle telecomunicazioni in maniera capillare su tutto il territorio Nazionale all'interno di Gallerie Commerciali e Negozi...


Proemozioni Store Srl - Lazio

Pubblicato 13 days ago

Impiego Marketing Diretto - Roma Centro Tempo Pieno

Con l'obiettivo di ampliare sempre più la rete vendita del territorio metropolitano, Adamas ricerca per la propria filiale di Roma candidate/i anche senza es...


Adamas - Lazio

Pubblicato 13 days ago

Crm & Loyalty Support (Internship)

Dettagli della offerta

CRM & Loyalty Support (INTERNSHIP) Position Summary The successful intern will support the CRM team in managing loyalty campaigns: email, push notifications, banners, and in-app news.
Duties include liaising with all internal stakeholders, supporting briefing and managing external agencies, monitoring and assessing campaigns through appropriate KPIs, and ensuring the respect of deadlines and objectives.
Role and Responsibilities These are the main tasks: Supporting the development and management of marketing and communications campaigns; Supporting the execution of the CRM strategy, particularly for loyalty properties, in all phases of the lifecycle; Supporting all divisions to reach their targets related to sales, loyalty, and customer experience; Providing reporting to all stakeholders across business functions.
Skills and Qualifications BSc/MSc in Marketing.
Excellent communication and project management skills (verbal, written, and presentational).
Fluent in English.
Knowledge of loyalty program logic and processes.
Multitasking attitude, organizing and prioritizing skills, ability to work under pressure in a tough and dynamic context.
Ability to work in a team, flexibility, and adaptability in a fast-changing environment.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominale: Da concordare

Risorsa: Talent_Dynamic-Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Built at: 2024-11-09T03:26:07.698Z