Spiacenti, l'offerta non è più disponibile,
ma puoi eseguire una nuova ricerca o esplorare offerte simili:

Barista /Cameriere San Zenone Al Lambro

Temporary spa ricerca personale per nota catena di ristorazione con punti vendita nelle aree di servizio autostradali ADDETTI BAR profili ricercati si occupe...


Jobbydoo - Lombardia

Pubblicato 13 days ago

Operatori Call Center Settore Assicurativo

Ricerchiamo, per importante azienda appartenente al settore dei servizi assicurativi, OPERATORI TELEFONICI per l'assistenza ai clienti sui servizi e polizze ...


Manpowergroup - Lombardia

Pubblicato 13 days ago

Accoglienza E Check-In Bnb A Milano

CleanBnB S.p.A., società innovativa con oltre 2.800 immobili in gestione esclusiva nel settore degli appartamenti in affitto breve o ad uso turistico, cerca ...


Clean Bnb - Lombardia

Pubblicato 13 days ago

Addetto/A Al Customer Care

Adecco S.p.A., filiale di Segrate, ricerca un/una Addetto/a Assistenza Clienti per un'agenzia di viaggi con sede a Segrate. Cerchiamo persone motivate e appa...


Adecco Italia S.P.A. - Lombardia

Pubblicato 13 days ago

Commis Di Sala/Bar - Palazzo Cordusio Gran Melià

Dettagli della offerta

Mission: Responsible for providing appropriate and courteous service.
Complies at all times with quality standards and pays special attention to customer service, ensuring that food and beverages are presented correctly before being delivered to customers in order to ensure the satisfaction of guests and customers, and earn their recognition and preference for hotel services.
What will you be doing? Detailed knowledge of the menu and being able to articulate enthusiastically. Know the steps of service as outlined in the service manual. Make guests feel comfortable and enhance the guest experience. Inform guests of specials and menu changes. Anticipate guests' needs and exceed their expectations. Supervise the clearing of tables and mise-en-place necessary for the next course. Monitor and observe guests' dining experience. Ensure guests are satisfied with the food and service. Respond promptly and courteously to any requests. What are we looking for? Fluent in Italian and knowledge of English. Friendly, outgoing, and positive. Enjoy being part of a team. Previous experience in the same position in hotels of similar category. Excellent organizational skills and ability to find solutions. A genuine passion for customer service and a sparkling personality. Great communication skills, desire to develop and progress in your role. Flexibility and enthusiasm are key for this position.


Salario Nominale: Da concordare

Risorsa: Talent_Ppc

Funzione Lavorativa:

Requisiti

Built at: 2024-11-09T18:15:00.584Z